ENHU

Világszerte megbízható

Szállítás és visszaküldés

Szállítási költség

Az Ön pontos szállítási költsége függ a szállítási címtől és szállítási módtól, és mindig külön kerül kiszámításra a kosarában. Semmi meglepetés a rendelési folyamat végén! Szinte minden esetben választhat az economy szállítás ( olcsóbb, de ugyanakkkor lassabb mód, mely nem garantál szállítási időpontot) és az express szállítás ( drágább, ugyanakkor gyorsabb és garantált szállítási időponttal rendelkezik) közül.

Szállítási korlátozások

  • A szállítások postafiókokra nem lehetségesek (beleértve az APO/FPO címeket).
  • Csak Beligumban és Franciaoszágban vállalunk szombati kiszállítást.
  • Kérjük a www.americantourister.co.uk honlapot használja az angliai kiszállításokhoz ( kivéve a Man-szigetet és a Channel szigeteket).
  • Kérjük a www.americantourister.fr honlapot használja a franciaországi (csak az anyaország esetében) és monacoi kiszállításokhoz (Korzikára nem szállítunk).
  • Kérjük a www.americantourister.es honlapot használja az spanyolországi kiszállításokhoz (kivéve a Baleár szigetek és a Kanári szigetek).
  • Kérjük a www.americantourister.nl honlapot használja az hollandiai kiszállításokhoz (csak az anyaország esetében).
  • Kérjük a www.americantourister.it fhonlapot használja az olaszországi kiszállításokhoz.
  • Kérjük a www.americantourister.de honlapot használja a németországi kiszállításokhoz.
  • Kérjük a www.americantourister.be honlapot használja a belgiumi kiszállításokhoz.
  • Kérjük a www.americantourister.lu honlapot használja a luxemburgi kiszállításokhoz.
  • Kérjük a www.americantourister.at honlapot használja az ausztriai kiszállításokhoz.
  • Kérjük a www.americantourister.se honlapot használja a svédországi kiszállításokhoz.
  • Kérjük a www.americantourister.fi honlapot használja a finnországi kiszállításokhoz.
  • Kérjük a www.americantourister.pl honlapot használja a lengyelországi kiszállításokhoz.

Szállítási szolgáltató információk

Felhívjuk figyelmét, hogy a futárszolgáltatók esetében szükséges egy aláíró személy a küldemény átvételekor. Minden termék kézbesítésekor egy 18 év feletti személynek kell aláírnia az átvételi elismervényt. Ha a kézbesítés során nincs olyan személy, aki alá tudná írni, akkor egyeztetni kell a futárszolgáltatóval egy alternatív szállítási időpontot vagy szállítási helyszínt , a termékek átvételére.

Visszaküldési politika

Az ön visszaadási joga

Garantáljuk, a maximális fogyasztói elégedettséget. Ha nincs teljes mértékben megelégedve az online rendelésével, akkor az árut eredeti dobozába csomagolva visszaküldheti, amennyiben megfelel minden előírásnak. Jogában áll visszavonni az adásvételi szerződést, a szerződéskötéstől számított 10 naptári napon belül. A személyre szabott tételekre a visszaadási jog nem terjed ki.

Az összes visszaküldött terméket a tényleges felhasználás előtt lehet csak visszaküldeni, erdeti címkékkel ellátva, használíti utasításokkal kiegészítve, érvényes jótállási jeggyel, eredeti csomagolásban. A termékek minél gyorsabb visszajuttatása az Ön felelőssége. Amennyiben az Ön által visszaküldött termék nincs újra értékesíthető állapotban, úgy a visszaküldést nem fogadjuk el.

Visszaküldéssel kapcsolatos utasítások

  1. Kérjük, töltse ki a visszaküldési formulát. Emailben elküldjük a visszaküldési címkét, a visszaküldési számmal és az instrukciókkal.
  2. Csomagolja be a visszaküldendő terméket ( csak a nem használt, eredeti címkés, használati útmutatóval ellátott, garancia levéllel és más címkékkel és csomagolásokkal ellátott termékeket tudjuk elfogadni) az eredeti kartonba, hogy megvédjük a sérülésektől a szállítás során.
  3. Kérjük, nyomtassa ki a visszaküldő címkét és ragassza rá a visszaküldendő csomagra. A visszaküldő címke tartalmazni fogja az összes szükséges adatot, mint az Ön neve, címe, és a visszaküldési cím, a telefonszáma, a termék száma és/vagy a visszaküldendő termék leírása, illetve a visszaküldési szám.
  4. Kérjük, figyelmesen olvassa el a visszaküldési instrukciókat és keresse fel a futárszolgálatunkat a visszaküldési tájékoztatóban leírtak szerint. A visszaküldési címke kiküldésétől számított 7 napon belül meg kell szerveznie a termék felvételét a futárszolgálatunkkal.
  5. Amennyiben minden lépést az előírásoknak megfelelően tett meg, visszatérítjük a vételárat a standard szállítási költségeket beleértve. A visszaküldés 14 napon belül lesz teljesítve, miután Ön kitöltötte a visszaküldési formulát, és miután kaptunk egy visszaigazolást a futárszolgálatunktól a visszaküldéssel kapcsolatban.
  6. Abban az esetben, ha Ön mégsem az előírásoknak megfelelően indította el a folyamatot, emailben tisztázni fogjuk a 14 napos határidőn túli teljesítést.

Kérjük, hogy a visszaküldést csak az online vásárlások esetében, a fent leírtak szerint tegye. Az online felületen vásárolt termékeket egyik üzletünk vagy partnerünk módjában sem áll visszafizetni, vagy visszacserélni.

Hibás termék, sérült termék vagy szállítás során elveszett termék és rossz kézbesítés.

Meg kell vizsgálni, hogy a szállítmány rendben van-e átvételkor. Ha vannak eltérések, vagy problémák a rendelésével, akkor kérem tüntesse fel a probléma természetét a kézbesítési iagzoláson és írja alá. Ezen kívül 24 órán belül küldjön írásos jelentést a problémáról. Ugyanakkor a mi mulasztásunkból eredő hibás áruval vagy visszaküldött áruval kapcsolatban vállaljuk az összes felmerülő költséget. A készlet erejéig újabb értesítést küldünk a szállításról és azonnal továbbítjuk Önnek saját költségünkön a megfelelő helyettesítő terméket.