Keressen fel minket

Az Frucon² és az american tourister örömmel fogadja kérdéseit és megjegyzéseit.kérjük, válassza ki a kérdést.


Van egy American Tourister termékem és lenne egy kérdésem.

Szervíz:

Azt javasoljuk, hogy vigye el a terméket az egyik American Tourister Központi Márkaszervízünk megjavíttatni, mivel tudjuk, hogy itt fogják a legnagyobb gonddal helyreállítani a problémát. Bár számos minősített bőrönd szervíz meg tudná javítani a terméket, de csak az American Tourister Központi Márkaszervíze foglalkozik a garanciális javíttatásokkal. Hogy megtalálja az Önhöz legközelebb eső Szervízközpontot, kattintson ide.
Kérjük, olvassa el a szervizeléssel kapcsolatos részt a GYIK menüpont alatt a részletesebb tájékoztatásért.

Emailben történő kapcsolatfelvétel :


Szeretnék rendelni egy alkatrészt.

Kérjük, olvassa el a GYIK menüpont alatt található kulcsok & zárak fejezetet.

Szeretném felvenni a kapcsolatot az értékesítéssel egy termékkel kapcsolatban (B2B értékesítést is beleértve).

Emailben történő kapcsolatfelvétel :


GYIK :
K: Hol találhatom meg a legfrissebb katalógust?
V: Kérjük, töltse le legfrissebb katalógusunkat innen.

Az online rendeléssel kapcsolatban szeretném felkeresni az ügyfélszolgálatot.

Keresse fel az Ügyfélszolgálatot


Ügyfélszolgálat :
Hétfő-Péntek : 8.15 AM till 12 AM - 1 PM till 5.30 PM (GMT+1)
Kérjük jelezze a rendelési számot vagy felhasználói azonosítót, amit a rendelés feladásakor kapott.

GYIK :
K: Rendelhetek olyan terméket, amely nem eléhető online?
V: Nem, sajnos jelenleg nem.
K: Mikor fog megérkezni a rendelésem?
V: Kérjük, jelentkezzen be az azonosítójával , hogy nyomonkövesse a szállítmányát.
K: Hogy tudom visszacserélni a bőröndömet?
V: Kérjük, tekintse meg a Szállítás és Csere menüpontunkat a részletes tájékoztatásért.



SAMSONITE HUNGARIA KFT
Keselyûesi, út. 5
7100 Szekszard
HUNGARY