Fenntarthatóság az American Touristernél
Alapítónk merész lépést tett 1993-ban, amikor élete megtakarításait befektette, hogy valóra váltsa álmát—hozzáférhető, kiváló minőségű poggyászokat készítsen, amelyek több ember számára nyitják meg a világot, lehetővé téve számukra, hogy felfedezzenek, tapasztaljanak és fejlődjenek.
Közel 100 évvel később ugyanaz a törekvés és kalandvágy hajt minket. Mint globálisan megbízható márka, azon dolgozunk, hogy merész termékeinket még tartósabbá és fenntarthatóbb anyagokból készítsük, miközben a következő generációt arra ösztönözzük, hogy nagyobb álmokat dédelgessenek, messzebbre jussanak, és fényesebb jövőt építsenek.
Go For More. Go with American Tourister.

TERMÉK
Termékeinket úgy terveztük, hogy hosszú távon is megállják a helyüket. Folyamatosan növeljük a tartósságot és egyre fenntarthatóbb anyagokat használunk, miközben táskáinkat elérhető áron tartjuk.

Tartósság minden utazás során
Termékeink szigorú tesztelésen mennek keresztül a tartósság és megbízhatóság érdekében. Számos gyártó partnerünk rendelkezik helyszíni laboratóriumokkal, amelyek szigorú minőségi próbákat végeznek, hogy megfeleljenek szabványainknak.
VÁLOGATÁS TESZTJEINKBŐL
Dobás
A bőröndöt súlyozva, többszörösen a kerekeire és a héjára ejtik különböző magasságokból, ezzel értékelve az ütésállóságot.
Cipzár
A cipzárakat több ezer alkalommal nyitják és zárják, hogy ellenőrizzék a tartósságot.
Kerekek
A bőröndöket hosszú távon görgetik durva terepen, hogy értékeljék a kerekek tartósságát és teljesítményét.
Fogantyúk
A vállpántokat, táska fogantyúkat és kihúzható fogantyúkat ismételt emelési és húzási mozdulatoknak vetik alá, hogy teszteljék azok szilárdságát és tartósságát.
Hőmérséklet & Pára
A termékeket szélsőséges hőmérsékleteknek és páratartalom szinteknek teszik ki, hogy értékeljék azok ellenálló képességét különböző környezeti feltételek mellett.
Gurulás
A poggyászt egy nagy forgó gépbe helyezik, ahol fa és fém akadályokon bukfencezik át, hogy valós körülmények közötti poggyászkezelést szimuláljanak.

Könnyű javítás
Termékeink javítási szolgáltatásait számos piacunkon világszerte kínáljuk, ezzel megkönnyítve a felszerelés karbantartását, bárhol is járj.
A termék javíthatóságáról, beleértve a költségeket is, további információkért kérjük, látogass el az alábbi javítási oldalunkra:

Újrahasznosított anyagok beépítése
Azon dolgozunk, hogy több újrahasznosított anyagot építsünk be bőröndjeinkbe és táskáinkba, lépéseket téve a lábnyomunk csökkentése és a hulladék új életre keltése érdekében. Jövőbeli termékvonalainkban elkötelezettek vagyunk amellett, hogy tovább növeljük a fenntarthatóbb anyagok használatát, miközben továbbra is a vibráló, tartós bőröndöket kínáljuk.
Bár néhány termékünk már tartalmaz újrahasznosított anyagokat, növeljük azon termékek számát, amelyek más kulcsfontosságú összetevőkben, például a külső héjban is újrahasznosított anyagokat alkalmaznak. 2024-ben a termékeinkbe beépített újrahasznosított anyagok súlya 0%-tól 35%-ig terjed.
BOLYGÓ
A világ felfedezése rendkívüli élmények kapuját nyitja meg. Ezért dolgozunk azon, hogy csökkentsük bolygónkra gyakorolt hatásunkat, és azonosítsuk azokat az erőfeszítéseket, amelyekkel tovább csökkenthetjük lábnyomunkat.

100%-ban megújuló energia
2023-ban értük el először a 100%-ban megújuló energia használatát saját tulajdonú és üzemeltetett kiskereskedelmi üzleteinkben, gyártó és elosztó létesítményeinkben, valamint irodáinkban, két évvel a kitűzött cél előtt. Ezt helyszíni napenergia-termeléssel, zöldenergia programokban való részvétellel és megújuló energia tanúsítványok vásárlásával értük el. Büszkék vagyunk arra is, hogy helyszíni napelem rendszereink vannak a Nashik-i (India) gyártóüzemünkben és az Oudenaarde-i (Belgium) elosztóközpontunkban.
A megújuló energia választásával közvetlen lépést teszünk a kibocsátások csökkentése érdekében.

Fenntarthatóbb anyagok és csomagolás
Lábnyomunk csökkentése érdekében azon dolgozunk, hogy több újrahasznosított anyagot építsünk be termékeinkbe. A hulladék csökkentése érdekében pedig meghatároztuk a fenntartható csomagolási elveket az egész szervezetben: az anyagfelhasználás csökkentése, újrahasználható és újrahasznosítható csomagolás használata, valamint a fenntarthatóbb anyagok előnyben részesítése, ahol csak lehetséges. 2025-ben kezdjük meg ezek bevezetését működésünk során.
EMBEREK
Az Aranyszabály vezérel minket, miszerint másokat úgy kezelünk, ahogyan szeretnénk, hogy minket kezeljenek. Ezért arra ösztönözzük munkavállalóinkat, hogy törekedjenek többre, és előmozdítjuk a tisztességes és biztonságos munkakörülményeket ellátási láncunkban.

Növekedés a munkavállalóink számára
Elkötelezettek vagyunk amellett, hogy csapattagjainknak lehetőséget biztosítsunk a fejlődésre. 2024 végére elértük azt a célunkat, hogy minden munkavállalónknak szakmai fejlődési lehetőségeket kínáljunk – egy évvel a tervezett időpont előtt, olyan kezdeményezések révén, mint vezetőképzés, készségfejlesztés és teljesítménymenedzsment eszközök. Segítünk munkavállalóinknak kibontakoztatni a bennük rejlő potenciált és karrierjüket új magasságokba emelni.

Elkötelezettségünk a kultúra és befogadás iránt
Globális márka vagyunk, és kultúránk számos nemzetiségből és háttérből áll. Arra törekszünk, hogy az American Tourister egy barátságos hely legyen, és olyan munkahelyi környezetet és üzleti kultúrát teremtsünk, amely segíti csapatainkat a közös növekedésben és fejlődésben.
Félévente végzett Kultúra és Befogadás Felmérésünk értékes nézőpontokat biztosít csapatainktól. Ezen visszajelzések alapján elkötelezettek vagyunk az innováció, elismerés, szakmai fejlődés és csapatmunka prioritásként való kezelése mellett, mint a folyamatos növekedés kulcsfontosságú területei.

Etikus munkakörülmények az ellátási láncunkban
Annak érdekében, hogy tisztességes és biztonságos munkakörülményeket teremtsünk azok számára, akikre támaszkodunk, szorosan együttműködünk beszállítóinkkal.
Etikai Kódexünk
Minden késztermék-beszállítónktól, valamint bizonyos nyersanyag- és alkatrész-beszállítóktól elvárjuk, hogy aláírják Etikai Kódexünket, amely egy hivatalos szabályzat és amelynek célja az ellátási láncunkban dolgozók védelme. Ezenkívül elvárjuk beszállítóinktól, hogy ezeket az elvárásokat kiterjesszék saját ellátási hálózataikra is.
Globális Társadalmi Megfelelőségi Program
Beszállítóink egy részét bevonjuk a Globális Társadalmi Megfelelőségi Programunkba auditálás céljából. Az év során különféle tevékenységeket végzünk, például beszállítói képzéseket, hogy elősegítsük a társadalmi megfeleléssel kapcsolatos témák jobb megértését, és javítsuk a beszállítók teljesítményét a későbbi tanúsítások és auditok során.
Az American Touristernél fontos számunkra az átláthatóság. A Samsonite Csoport 2017 óta beszámol fenntarthatósági erőfeszítéseinkről, és ezt a mai napig folytatja.